fredag 3 augusti 2012

Nu går sista visan…

…så sjunger vi på “min” förskola tillsammans med barnen när det det är dags att runda av en sångsamling. Jag tänker inte sjunga den här för dig, men jag vet att det snart är dags att skriva det sista inlägget här på bloggen. Att runda av min berättelse och ta avstamp mot något nytt.

Carolina Kl

Att ha möjligheten att skriva “av mig” har varit skönt. Lite som att sortera olikfärgade pärlor i rätt korg och jag har en stark känsla av att det är viktigt att dela erfarenheter. Framför allt att man kan komma ur något även om det just då verkar omöjligt. Jag tänker att man kan bli inspirerad av någon annans Drivkraft & Motivation. Ja, jag hoppas innerligt att det är så. Kanske har jag skrivit mycket om vissa saker och alldeles för lite om annat. Det återstår att se och i så fall så återkommer jag här.

Jag har cirka fyra  inlägg som väntar på publicering framöver, sen är det enbart NU som gäller. StjärnaDet är härligt!

Är det något som just du skulle vilja att jag skriver mer om? 

En riktigt skön helg önskar jag dig!

6 kommentarer:

  1. Ser fram emot att läsa dina inlägg. Ha en skön helg du med.

    SvaraRadera
  2. Så härligt att du känner så! Det visar verkligen att du mår bra nu och är frisk!
    :-)
    Ser fram emot nästa kapitel också.
    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saltis; ja det är så skönt att känna så! Nästan lite overkligt även om jag nu är van.

      Kram!!

      Radera
  3. Jag kan bara säga Lycka till!
    Ha det så gott och kram från Ingrid

    SvaraRadera
  4. Ingrid;
    Tack, tack! Det värmer :)

    Allt gott till dig med, kram!

    SvaraRadera