fredag 24 augusti 2012

Det var….

….tre dagar då vi arbetade intensivt, skrattade & pratade med varandra mina fina kollegor och jag. Det var i förra veckan och att helgen den veckan endast fick en hel dag, det var helt ok tyckte vi alla!

buffé

Första dagen avrundades med ett härligt knytkalas hemma hos mig. Så mycket gott alla hade med sig! Vi åt och pratade, skrattade och åt. Så sjöng mina spexande kollegor plötsligt en sång för mig och jag fick två paket…Min mobil har haft fötter och försvunnit några gånger för mycket, så jag fick en fin liten leopardmönstrad mobilväska och en mobilhållare som jag ska ha på armen när jag tränar och lyssnar på musik. Gulle dom!

De två övriga dagarna hade vi  del två av Human dynamics med lärarna Kinga & Viktor. Vilka dagar och vilka lärare! Vi var helt uppfyllda efteråt och när vi sågs igen på måndagsmorgonen så fortsatte våra samtal som om de inte hade avslutats när vi skildes åt på lördag eftermiddag. Vi delade processer som hade fortsatt. Tankar som hade djupnat, helt underbart!

Den här helgen bjuder på två lediga dagar, det känns skönt! Jag önskar mig sooool! För här har vi haft monsunliknande regn och lite sol där emellan. Man kan tro att det är ett skämt för det regnar inte måttligt.

Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en härligt terminsstart för alla. Håller med dig om att det skulle behövas en dag med sol hela dagen. Idag var det strålande solsken när jag vaknade, men redan nu på förmiddagen har det mulnat till.
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingrid; Ja, det var en härlig start! Vad det gäller vädret så är jag bönhörd idag, lördag. Solen har visat sig precis hela dagen. :)
      Kram!

      Radera